Nästan, men inte nöjd endå!

Ohh vad nära det var! Hade mitt tyska prov idag, och med tanke på att jag har missat enhel vecka med lektioner plus att de har gått igenom två kapitel med massa nya saker. OCH med tanke på att jag kom på igår att jag hade prov... Så det blev ju inte så mkt pluggande... Men men, det kändes bra när jag skrev provet. Var lite osäker på vissa saker, plus att jag fick rätta läraren på saker som hon hade gjort fel på provet :P hur som helst, fick 98 av 100 på stavningen och 99 på muntiga. Så jag ska väl vara lite nöjd.

Efteråt åkte jag och terrade Christian, SÅ skönt att få komma ut ur huset måste jag säga! Åt lite lunch och bara slappade. Runt 2 ringde Alexanders lärare och tyckte att jag skulle komma och hämta upp honom. Så det var bara att sätta sig i bilen och köra iväg och hämta upp det lilla livet.

Sedan blev det lite slappande här hemma och jag har försökt med att komma igång med mitt tyska projekt, går lite sådär, segt med andra ord.
Alexander bestämde middagen idag, Cambell's CreamyCchickenSsoup. Tackar för det säger jag. Men imorgon ska vi ut på våran alla hjärtansdag middag som inte blev av i måndags. Är ensam med honom, så då ska vi lyxa till det!

Kommentarer
Postat av: Fia

Go, go Jenny! Är det lättare att stava rätt på tyska? =) PUSS

2011-02-18 @ 07:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0