25 januari

Sitter här i min fotölj nyduschad och fräch! Var på gymmet förut och det finns inge skönare än att få ställa sig i duschen efteråt :D Har även slängt in alla sängkläder och vanliga kläder i tvättmaskinen. Så ikväll blir det nybättad :D har dock ingen mangel här, så det blir inga nymanglade lakan :(

Idag i skolan så fick jag en ny komentar :D She's amazing! Japp jag är ett riktigt proffs på tyska! Men jag måste plugga lite mer känner jag endå. Kanske ska passa på att plugga lite verb undertiden Alexander har sin piano lektion ikväll.

Hade en liten disskution med min värmamma härom kvällen oxå. Förberedde mig på det värsta (lättast så...) Men det var inte så farligt. Vi hade lite saker som vi båda behövde få ur oss. Vilket händer i alla förhållanden! Men nu känns det mkt bättre iaf :D

Ne göra sig iordning och fixa sista maskinen med tvätt innan det är dags att hämta upp Alexander :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0