Back to school

Idag var det första skoldagen för mig på ca 3-4år. Känndes helt ok. Klassen verkar mkt lättare än vad jag trodde först. Vilket känns riktigt skönt. Sakerna vi gjorde idag var riktigt lätta!

Försökte även att registrera mig till en annan kurs. Men det gick inte sa de. Så ska försöka leta reda på läraren i den kursen och försöka smöra in sig lite. Hoppas att det går. Har gått förr så...

Så nu ska jag plugga lite i mitt läxhäfte och se om det är något jag kan göra utan mina läroböcker. (de va slut i bokhandeln...

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hej!

Jag heter Gabriella och ska åka som Au pair. Jag har en familj i Chapel Hill men jag skulle vilja veta lite mer om staden innan jag tackar ja. Vad kan man göra? Hur är människorna? Finns det många au pairer eller träffar man mycket folk, i parker etc.?



Skulle vara jätte tacksam för svar. Min mejl står lite längre upp om du har lust att skicka till den.



Tack på förhand!

Gabriella

2011-01-16 @ 14:49:55
Postat av: Mammi

Duktig flicka = ) men var är bilderna du lovade lägga ut = (

2011-01-17 @ 22:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0