Bowling

Idag blev det bowling med familjen innan middan :D Riktigt trevligt och roligt! körde med sarg för första gången oxå. Och det var väl tur, för idag var jag fane mig ute på kanterna lite väl mkt :P Men men det gick iaf helt ok. Kom tvåa, till Alexanders stora förtvivlan! Men nu så ska det övas, verkar som om att de ska göra bowling till en tradition :D 1 ggn i veckan, inte mig emot.

Annar så har dagen varit bra. Var i skolan idag oxå. Åkte dit direkt efter att jag lämnat Alexander och satt emig i biblioteket och pluggade lite innan min klass börja. Det är en hel del ord som man ska lära sig. Är riktigt glad att jag kommer ihåg det flesta. Men jag måste endå plugga en hel del!

Sedan var det dags att gå till gymmet. Min PT skulle ha skrivit ett träningspass till mig och lagt i min folder på gymet, men jag hittade den inte. Så jag fick köra lite egna övningar istället. Men trött och svettig blev jag iaf :P

Men nu ska jag iaf sova. nu dag imorgon och nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0