Freitag

Så var det äntligen fredag! Sköööönt!
Ingen skola idag för min del! Så direkt efter det att jag kört Alexander till skolan så stax jag iväg till gymmet och körde ett hårt pass med min PT :D Känns så skönt! Vi gick även igenom min matlogg. hon tyckte inte riktigt omatt jag har ätit lasagne nästan varje dag. Men har man gjort en stor sats och det blev massa över så vill man ju inte slänga maten... Men det ska bli ändring på det nu! Annars så tyckte hon att allt var bra :D

Idag ska jag även försöka att byta alla trasiga glödlampor som vi har här hemma. Minst en i varje rum :P Plus ute belysningen. Ska även vänta på att våra nya vardagsrumsmöbler ska komma. Så nu kommer vi alla att kunna sitta och slappa i nya sköna soffor :D

Ne nu kom älsklingen in på skypen. Så nu ska jag prata med honom. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0