Gårdagen

Igår var en riktigt härlig dag! Hade ingen skola så jag behövde inte stressa iväg eller så. Efter det att jag lämna Alexander på skolan så stack jag iväg till gymmet för att träna med min PT. Kändes så lätt idag. Burkar vara HELT slut, men det kändes inte så tungt. Märker verkligen att man har blivit starkare, träningen ger lite resultat iaf :D

Var även iväg till LV-butiken för att lämna in adress-tag till väskan för gravering :D Så nu kommer man se att väskan är min :P
Mötte upp Alexanders pappa på Starbucks för en klassisk fika. Hade det riktigt trevlig. Sedan hem och ut på en power-walk promenad med hundarna, som de njöt.

Städade upp här hemma och fixade med lite saker innan Teresa kom hem. Vi stack iväg till Southpoint för att gå på bio. blev hela två filmer, No strings attached och The King's speech två riktigt bra filmer!

Ringde upp älsklingen när jag kom hem runt tolv tiden :D han lät lite trött ;)

Nu ligger jag i sängen och bara slappar, njuter av att inte behöva gå upp och göra någe. Ska iväg till gymmet en snabbis nu på morgonen hade jag tänkt. Sen har jag inga direkta planer, får se vad jag hittar på. Inget som kostar pengar dock. Måste hålla i de få örena som jag har :P

Just det, dödade en fjärde mus igår när vi kom hem från bion, känner mig lika brutal varje gång. men vart fan kommer de förbaskade mössen ifrån???

Kommentarer
Postat av: David

kunde inte ha vaknat på ett bättre sätt :)puss baby!!

2011-01-30 @ 21:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0