Guten Morgen!

God morgon! Sitter häri sängen med en mer döende Ulrika brevid mig :P

Igår var vi iväg och åt Sushi på ett riktigt bra ställe. Kostade som vanligt men de harde erbjudandet "köp 2 betala för 1" Me like! Sedan åkte vi inte till Chapel Hill och Franklin street och tittade på bio. Blev Due date. Riktigt rolig film :D

Var även iväg och bytte mina jeans på dagen. De hade gått sönder och jag har bara haft de i ca 4 månader. Tycker inte det var ok. Men det var inga som helst problem med att byta dem till ett nytt par, även fast jag inte hade någe kvitto, eller rätt kvitto med mig snarare...

Ikväll ska jag över till Ulrika. Skönt att komma iväg lite från huset. Inge fel med det eller familjen, bara skönt att få kommaifrån sin "arbetsplats" ibland :P Ska även ta en tripp till flygplatsen och hämta upp min bil. Rob åkte iväg på skidsemester idag och tog bilen dit för att han hade så mkt packning. Så jag och Ulrika åker och hämtar den senare idag.

Ne ner och se om man hittar någe frukost kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0