Så var även denna helg över...

har haft en riktigt trevlig helg! Spenderade lördagen med Ulrika. Först åkte vi och shoppade lite. Handlade lite kläder till Alexander på H&M. Så underbart att shoppa, och ha någon annan som betalar :D Sedan köpte jag även min födelsedags-present lite såhär lagom sent. But I love it!!!!

Åkte även över till Daniel en snabbis så att Ulrika fick se hans nya lägenhet. Sedan var det bra hem och lämna av alla saker, packa lite förnödigheter och köra hem till Ulrika. Hennes värdbarn jacksson fyllde år. Såd et var mat och tårta och massa folk!
Efter att de flesta hade börjat ge sig av hemmåt så började vi som var kvar att spela lite kort. Så det blev en hel del kortspelande och några margaritas :D Så trevligt! Tror jag och Ulrika gav upp vid 2. Lagom trötta.

Vaknade upp vid 10 imorse och låg bara och snackade med Ulrika tills klockan blev närmare tolv. Då var det dags för frukost. Sedan blev det lite Xbox spelande. Var något roligt Adventure-spel. Massa hoppande och duckande :P Man blev sjukt trött av det iaf!

Sedan stack vi iväg till Texas Roadhouse för lite middag. Sååååå gott! Sen blev det en lång resa i bilen hemmåt :P

Fick även mitt betyg för min första tyska läska. Fick även lite beröm :P hihi
Del av mailet från min lärare.
Many students did well on the homework package. There were a total of 12 students who made an A! The way to go! There were no perfect scores, but one almost perfect score: Congratulations to Jenny!




Lite shopping....



Min nya fina väska!!!
ypu just gotta LOOOOVE it! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0