you're to good for this class

BULLSHIT! Får inte gå min ESL klass, är tydligen för bra på engelska. Även fast jag säger att jag vill gå kursen, även fast jag är medveten om att jag inte kommer att lära mig så mkt så fick jag ett nej. Måste hitta någon annan kurs nu så jag får ihop mina credits. Sista utvägen är att även läsa tyska efter spring break... Men jag vill inte det! Ska försöka hitta någon kurs som börjar runt 12.00 efter det att min tyska slutat. Men det löser sig nog.

Annars har dagen rullat på. Alexander slutade skolan vid 12 idag pga att det skulle komma en is-storm. Men det har knappt kommit än.. Har tydligen snöat och is-regnat hur mkt som helst runtomkring men inte i Chapel hill inte... Kanske tur det. Får se om det är någon skola för migoch Alexander imorgon då.

Saknar min älskling! Känns så tomt att vara själv hela tiden nu. Men jag har terrat honom hela dagen på skype! tack och lov för att det finns! Och nu vet han exakt vart jag är när jag berättar vart jag kör :D längtar såååå tills dess att han kommer hit igen. Får se om han kommer hit till NC eller om vi drar på en liten semester i sommar någon annanstans här i USA. Är tydligen ledig flera veckor i sommar!

bildbomb kommer så småningom på davids lilla vistelse :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0