I'm BACK!!!!

Hallå där! Har ni saknat mig? Tror inte det, för det är inte ngn som har sagt ngt i alla fall... Har haft lite ledigt från bloggen ett tag nu eftersom jag har haft för mkt aktivitet i mitt lilla huvud, så vi tog ett break.

Hur som helst, nu ska jag försöka börja skriva lite mer igen och jag hoppas att lite fler hör av sig. Annars så får jag väl se detta med bloggandet som anteckningar för mig själv, så jag vet vad jag göra här borta :P

På senaste tiden har jag hunnit med lite saker bland annat

- Åka Zipplining, såååå roligt!
- Gjort en spontan resa till Chicago, underbar stad!
- Firat Svensk midsommar i staterna! Vi hade stång, sill, nubbe med mera!
- Shoppat som en tok (ovanligt...)
- Röntkat höfterna.
- Vart på Katy Perry konsert, Suuuuuper!
- Haft den värsta jobbveckan sedan jag kom hit.
- Ätit ostron för första gången i mitt liv (slemmigt men mättande :P)
- Träffat nya underbara människor!

Lite kort och gott på saker som har hänt senaste månaden.

Ikväll blir det kubb turnering här hemma hos mig med trevliga tjejer :P en och en annan drink kommer nog oxå slinka ner, sedan blir det förhoppningsvis Christmas Party nere på Franklin street senare :P Måste bara hitta en röd eller grön tröja, så man kommer in gratis :D

Ne, det får duga för nu, see ya later!




Theresa och zipplining!


Chicago!


Midsommar med Mikaela!


Kommentarer
Postat av: Mammi

Välkommen tillbaka har saknat dig såååååååååååååååå mkt här = )

2011-07-10 @ 08:58:37
Postat av: linda g

Ja för faen,jag har kollat typ tio gånger efter uppdatering. Trodde nästan d hade hänt någe. Skönt att du e tebax! Kramsi på slemmis

2011-07-10 @ 20:21:09
Postat av: linda again

Varför röntgat? Eru paj? Haha

2011-07-10 @ 20:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0