Kubb turnering

Igår så hade jag lite kompisar över och vi passade på att använda mitt kubbspel som jag hade med mig hit till staterna! Så ut på gräsmattan i hettan och drinkglasen i högst hugg :P Var riktigt roligt och man fick nästan lite sverige-sommar-feeling. Förklarade även för min kära vän från Colombia hur man spelade och spelet gick hem hos henne.
När det sedan blev för mörkt för att spela (solen går ner vid 9 här...) Så forsatte vi in och upp på mitt rum där det blev mer drinkar och snack :D

När även Madde joina oss så började vi göra oss iordning för att dra ut till den irlänska klubben och deras mid-christmas party. Riktigt roligt hade vi. Om man hade ngt rött eller grönt så kom man in gratis, men som jag sa, jag har med mig mitt ansikte och det är tillräkligt rött för att få in mig gratis (så går det när man ligger vid poolen en hel dag :P) Även Julia som bara är 19 kom in med en fin liten smile gubbe på handen. Sedan ska vi inte gå in mer på vad som hände den kvällen. Kan säga att den avslutades med en härlig pizza runt 3 tiden iaf.

Så imorse var jag inte så pigg när jag blev väckt av Juliana, men men det var bara att hoppa in i duschen och frächa till sig. Var så snäll och gulliga att jag till och med lagade svenska pannkakor till frukost åt henne. Sedan drog vi vidare hem till henne och började fixa och dona inför hennes "hej-då middag" Hon åker tillbaka till Colombia på lördag :( Kommer sakna henne så!
Men det var en trevlig kväll, men hamburgare, frukt och grönt och annat gott :D Avstod dock från ölen :P

Och nu sitter jag här på mitt rum, pigg som en jag vet inte vad, och kan inte sova :( vet inte riktigt vad jag ska göra för att bli trött. Hatar när detta händer.

Men borde försöka somna, imorgon är det en ny arbetsvecka och jag hoppas verkligen att Alexander är på bättre humör...

Hur som hels, försöka sova var det ja... Natti! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0