Måndag

Så var det tillbaka till arbetsveckorna igen då, inte för att jag borde klaga så mkt kanske. Har haft en toppen helg och bara njutit. Och denna vecka jobbar jag bara 3 dagar eftersom min lilla familj åker till Hawaii, vill oxå!!!! Men ska spara pengar och dra dit mina sista veckor i detta lilla land :P

Så snart har man semester igen då, får se vad för roligt man hittar på de 10 dagar de är bortresta. Har hundarna här så jag kan inte förflytta mig allt för långt bort. Fick i och för sig ringa och boka in en hundvakt om jag kände att jag ville bort en natt eller två, najs!

Annar har denna dag varit bra. Var ute och gick med hundarna imorse klockan 6, trött att gå upp men härligt när man väl kom ut! Sedan har jag även tränat med min PT, efter att vi kört ett hårt pass i cirka 40 minuter så säger hon att vi ska göra ett fys-test, tjoho! Eller inte. Kan ju säga att jag fick upp pulsen iaf... Puha vad jobbigt!
Sedan har jag och Alexander slappat vid poolen hela dagen. Planerna var först att de skulle komma över två killar och vi skulle ha en playdate här, men de var tvugna att ställa in tyvärr... Men men så kan det gå.

Imorgon får vi se vad vi hittar på, tänkte att vi kanske ska göra ngt annat än att hänga vid poolen, med tanke på att han ska till Hawaii snart så... Lär bli rätt så mkt bad där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0