Rihanna!

Igår var det dags för Rihanna konserten! Åkte och hämtade upp Madde och sedan begav vi oss mot Greensboro! Först gjorde vi ett litet middags-stopp på Texas steakhouse! Såååå gott :P

Sedan körde vi mot konserten, fick en bra parkeringsplats och sedan knatade vi in. När vi visade upp våra biljetter så bad de oss att gå till kundservice, hm tänkte jag, undra vad som är fel nu då??? Men det visade sig att de uppgraderade våra biljetter, så istället för att sitta på bortre kortsidan högst upp så satt vi nu på nedrelångsidan riktigt nära scenen istället :D NAJS! Så vi såg riktigt bra!
Konserten var hur bra som helst, dock inte speciellt barnvänlig... lite halvnaket, kjedjor, strippstänger, intima danser och lite annat :P Men drag var det!

Sedan var det bara att åka hemåt, skulle köra hem Madde efteråt, vilket kändes lite drygt, måste nämligen åka förbi min avfart och 40 MINUTER bort, enkel väg då... Men jag var hemma strax efter 1 imorse :D

Annars var dagen bra, provade att sprina för första gången på cirka 1 månad, men jag fick bara springa 1 mile (1,6km) av min läkare, för att se hur det känns, och det känndes BRA! Sedan åkte jag även och hämtade upp Theresa på flygplatsen, hon har varit ute på sin travel-month... Lite smått avis :(

Nä, nu ska jag ta och duscha snabbt och sedan möta upp Madde, glömde min plånbok med alla kort i i hennes väska :S

See ya!


Pre-drink :D


Vi satt hyffsat nära scenen :D


Halvnaket, kjedjor, stripp-stänger mm


RIHANNA! :P


Passade även på att tattuera mig :P


Kommentarer
Postat av: Mami

Hoppas det är ej fejkad "tattuering" =:0

2011-07-17 @ 19:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0