SEMESTER! wooohoOOO!!!

Idag börjar min lilla semester! Men jag fick ändå gå upp klockan 06.30 imorse, gäsp! Körde min familj till flygplatsen på morgonen, var rätt så avis när jag släppte av dem där, vill oxå till HAWAII!!!! Men men, efter det att jag lämnat av dem åkte jag vidar och fixade nytt körkort, så nu är det klart, håller tummarna att det nya kortet blir bättre än det jag har nu, skrev även upp mig som organ-donator, i fall nått skulle hända, peppar peppar ta i trä....
Sedan drog jag vidare till min härliga underbara lilla skola :P Skrev in mig där oxå. Hoppas att min värdpappa hinner skicka in mailet om att de betalar min tuition, annars tar de bort mig från utbildningen... Hoppas hoppas den hinner in!

Sen har jag hängt med Theresa efter det. Vi åkte iväg till Tanger outlet och kollade in lite olika butiker, fanns inte så mkt att hämta denna gång, så vi åkte tillbaka till Chapel Hill och stosade runt där innan det blev kina buffé till lunch, mums!

Nu sitter jag här hemma och slappar och njuter ett tag, ska försöka ta mig till gymmet senare oxå, inte så pepp på det just nu... Blir nog en film först :D

Men imorgon ska jag SLAPPA!!!!


Det var visst lite varmt idag, inte undra på att man svettades som en gris...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0