Seriöst! Jag smälter!

Det är sjukt varmt här idag! Som mest visade termometern 110 grader F, sjuuuukt varmt, över 40 C! Plus luftfuktigheten. Så det har blivit mkt innomhus-slappande för mig idag.
Gick upp strax innan 6 imorse för att ta hundarna på en promenad, och då var det redan 30 grader! Tur att jag släpade upp mig tidigt. Sen åt jag lite frukost och sedan passade jag på att sticka till gymmet (blev inget igår, var för lat...) Sedan ett litet besök hos herr benknäckare :P

Sedan har jag gjort lite ärenden idag, hundarna fick åka på spa och bli fina under tiden de kom en och städade alla mattor och golv på nedervåningen, sedan har jag äntligen införskaffat mig ett par löparbyxor, kommer dock inte kunna använda dem på ett bra tag, för varmt nu... Sedan har jag försökt att städa och organisera mitt rum lite.

Sitter nu och slappar framför tv:n och datan och ska strax möta upp Theresa för lite bio, blidde ingen sushi idag, kanske blir imorgon istället :D

Just det, hittade en pytteliten hund på baksidan hos oss nyss, undrade vad hundarna skällde på. Han hade vart på stort öventyr, han bodde 5 hus längre bort på gatan, och när jag kom dit med honom så var hela familjen ute och skrek efter honom på deras baksida, det blev rätt så glada över att jag kom över med honom :D Dagens goda gärning?
Och på tal om hundar... Låste mig ute idag, bara för att alla i familjen är bortresta och har ingen möjlighet att komma och släppa in mig... Men, jag lyckade klämma mig in igenom hundluckan :P Såg säkert riktigt roligt ut om ngn skulle ha sett det.

Ne nu ska jag kolla klart på min film och sedan dra mot mallet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0