Sista dagen!

Imorgon börjar min "semester" Woho! hade dock gärna följt med min familj till Hawaii, men det ska bli skönt att få vara själv ett tag :P Hitta på lite hyss och annat roligt!

Dagen har varit ok. Gick en runda med hundarna imorse och seda gjorde jag diverse ärenden åt familjen bland annat åka och lämna katterna, där de ska vara undertiden de är bortresta, lättare sagt än gjort att fånga in dem... Sen åkte Teresa till jobbet, och så var det bara jag och Alexander. Men vid lunch tid så kom hans pappa över och vi åkte och åt middag allihoppa, sedan gick vi på planiteriumet (?) och lyssnade och såg på två riktigt bra och intressanta föreläsningar/föreställningar. Sedan avslutade vi med en fika på Starbucks :D Blev en helt ok i alla fall.

Sedan slappade jag och Alexander här hemma innan alla kom hem och det var dags för mat, blev thai, mums! Snart ska vi även äta lite dessert och skåla in semestern med lite bubbel ;)

Men upp tidigt imorgon och köra dem till flygplatsen, sedan har jag en hel del att fixa med imorgon, kommer bli stressigt, men när jag har allt gjort så kan jag börja njuta och slappna av resten av min ledighet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0