Svensk sommar

Idag har det nästan känns som svensk sommar, svensk sommar då det är varmt och alla klagar och gnäller över hur varmt det är :P Medans här så njuter man för fulla muggar av att det inte är ngn luftfuktighet och att man faktiskt kan vara ute ett tag utan att det börjar rinna svett om en :D Lovley!
Nästan så att man fick lite hemlängtan där ett tag.

Vart och tränat på gymmet idag, vi började lite med min rehabilitering, att få min rygg rak och friska ben! Så nu hoppas jag att det blir bättre!

Sedan har jag och Alexander bara legat vid poolen hela eftermiddagen. Så skönt! Fläktade lite oxå så det var helt underbart :D Har även börjat simma lite när jag ändå är där, så runt 1km blir det :P

Har även bokat mig biljetter till att se Rihanna på lördag, så jag och en annan svensk, Madde som är här ska gå och se henne, fick tag i biljetter för 35 dollar, helt ok :) Och sedan nästa helg är det ju BACKSTREET BOYS! såååå roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0