Gårdagen

Hade en mkt trevlig kväll igår. Först så mötte jag upp Theresa för att gå på bio. Filmen var riktigt bra, men inte alls värd att se i 3D, inte många effekter där inte, men sak samma :P

Sedan åkte jag hem en snabbis och bytte om innan jag åkte tillbaka till Southpoint för att möta upp de andra tjejerna för middag. Blev California pizza kitchen, beställde en jättegod rätt bestående av spagetti och lax, mums mums! Sedan fick jag även en drink av Theresa. Eftersom de inte kollade legg på mig så provade även de andra tjejerna att beställa in varsin, och det gick fin fint! Så där satt vi med varsin drink och njöt av kvällen och pratade om allt möjligt! Mkt trevligt! Sedan åkte vi in mot Chapel Hill och satte oss på Caribou coffee och pratade tills klockan blev närmare 11. Sen hem och raka vägen i säng :P

Idag har jag och Teresa, min värmamma, tagit hundarna på en promenad i ett jättefint motions-spår inte alls långt från oss! Nästan hela spårett är i skuggan så det var inte alls så varmt!

Nu ska jag ner och slänga i mig lite lunch, sedan iväg på ziplining! Ska försöka att ta lite bilder därifrån :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0