dag 2

Idag har jag åkt själv större delen utav dagen. Åkte de två första åken med Teresa och Rob, sen var jag helt ensam! Eller ja, det var ju andra som åkte oxå, men ni fattar.

Tog de lite lättare backarna idag och försökte öva på svängarna. Går riktigt bra nu. Ska bara börja våga åka med lite högre tempo och inte panikbromsa varje gång jag tycker det går för fort. Men men, har ju 3 dagar till på mig att öva. Har för övrigt varit riktigt fint väder här idag! Solen sken för fullt hela förmiddagen. Sen började det mulna på lite på eftermiddagen...

Imorgon blir det dock en lugn dag. Tror inte vi skulle åka någe förrens på eftermiddagen. vilket inte kanske är helt fel, med tanke på att mina ben är helt döda. Men det är bara att bita ihop.


Jag i backen


Baksidan av vårat hotell


En utav backarna


Del utav berget


Inne i byn igårkväll


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt Jenny det ser underbart ut. Drar snart iväg med hela gänget till backarna. Då går det undan!

Fixade iväg ditt vandringspris igår så nästa mästare kan ha det ett tag. Kram Kerstin

2011-03-08 @ 19:32:15
Postat av: Mammi

Vilka fina bilder du har tagit. Det ser jättehärligt ut. Det var kul att följa dig "live" vid backen. Puss och kram Ma <3

2011-03-09 @ 07:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0