Ok, nu får det räcka!

Har helst inte velat skriva om detta med det verkar som om jag inte har någe större val...

JA, jag har gjort slut med David.
JA, jag är oxå ledsen över det!
JA jag mår oxå dåligt
JA jag vet hur det är att sitta i hans situation

NEJ jag är inte egoistisk!
NEJ jag vill/ville inte såra honom!
NEJ jag förstår mig inte på alla er hemma som gnäller på mig!

Så där var det sagt. Tänker inte skriva varje dag hur ledsen jag är osv. Tänker försöka gå vidare och jag gör det genom att skriva GLADA saker här i min blogg. Tycker folk kan tänka själva och förstå att detta inte var ett lätt beslut, men bara för att jag inte skriver om det så betyder det inte att jag är kall hjärtad! Tänker inte spendera mina sista månader här i USA med att må skit! Så har ni inge snäll att säga till mig så skit då för fan i att säga något alls! Ja, jag har ett hett temrament och blir jävligt förbannad och irriterad! Det är ett sätt för mig att slippa bli ledsen varje gång någon säger någe mindre snällt.

Inte så konstigt att jag trivs här borta kanske!?!?! Inte en jävlen som gnäller eller klagar på mig! Men det kanske man inte heller får säga, för ja, jag är ju tydligen egoistisk.... Men HEY! WATTA FUCK! IT'S MY LIFE! AND I'M GONNA LIVE IT!

Jag älskar fortfarande David, så kom inte och säg att jag inte bryr mig om honom! Men jag skulle bara sårat honom ännu mer om jag inte gjorde som jag gjorde! Jag hoppas attt vi en dag ska kunna bli vänner igen!

Så nu sätter jag en stor fet PUNKT på detta. Acceptera mitt beslut eller låt mig vara!


Kommentarer
Postat av: U

bra skrivet jenny! :) pepp!

2011-03-24 @ 01:10:36
Postat av: Malin

Man kan aldrig vara egoistisk för att man måste bryta med någon. Det går inte. För man kan aldrig vara egoistiskt för att känslorna går åt ett annat håll än det man tänkt från början.



Du ska se till att må bra, det är då man kan vara glad & framåt för nya äventyr. Och nya äventyr, det kommer du alltid hitta gumman!! KRAM <3

2011-03-27 @ 22:47:05
URL: http://inwe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0