Satan i gatan vad duktig jag är!

Har varit riktigt hurtig idag måste jag säga!

Efter att jag lämna av Alexander på skolan så tog jag hundarna som vanligt på en power-walk promenix. Efter att jag slutat skolan (fick för övrigt 100 på min läximlämning :P) så stack jag direkt till gymmet. Sprang först 3,6miles på 30min, det tar sig... Sedan lite styrka i 30min.
Efter middagen nu så drog jag med mig ena hunden och stack på en liten löparrunda. Så skönt väder ute nu så man bara njuter, synd att det blir kallare i helgen :( Max, hunden som jag drog med mig, kämpar på bra under hela rundan, men jag tror fan han ska dö när vi kommer hem. Han orkar inte röra sig ur fläcken!

Fick även en kommentar av städerskan idag, hon tyckte att jag såg mkt smalare ut, sånna kommentarer gillas!

Har för övrigt fått massa andra roliga komentarer, eller var säger du Madde? :P Haha!

Nu in i duschen nu så jag kan slappa framför datan med gott samvete!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0