Sista dagen

Idag var det sista dagen här i Breckenridge, Colorado. Åkte ensam hela morgonen mellan 8.30-12.00. Så jäkla skönt, backarna var helt perfekta och jag fick till riktigt många ordentliga åk. Tog även en svart backe och det gick suveränt! Åkte slalom ner för hela backen, utan att bromsa för mkt. Helt underbar känsla. Bara åkte på i full fart.
Råkade dock kraschlanda i en utav backarna, så min lilla rumpa är lite sur på mig... Skulle inte förvåna om den var helt blå imorgon :P

Hade tänkt att ta några dubbelsvarta backar efter lunch. Men när jag och Alexander kom ut till backarna igen runt halv tre tiden, så var det så varmt att snön hade börja smälta. Så överst låg det massa puder/lössnö och under en jävla massa is! Hatar att åka när det är is i backarna. Det får ju de gröna backarna att kännas skit jobbiga. Så jag la ner skiten. Tog mig ner två gånger innan jag gav upp. Gick och satte mig på afterskin med en kall öl i handen och bara njöt av det super fina vädret. Inte ett moln på himlen! AS NAJS!

Efter ett tag var även resten av familjen klar. Vi gick och lämnade tillbaka våran utrustning som vi had hyrt. Sedan satte vi oss alla fyra på afterskin med varsin öl (Alexander hade vatten...) Sedan när solen gick ner bakom bergen och det började bli lite kallt så gick vi och satte oss innomhus istället. Där beställde vi även lite appetizers och mer öl :D Bara njöt av sista dagen, innan vi drog oss upp till rummet.

Och nu sitter jag här. Rob ligger och sover i Alexanders säng, Alexander sitter och ritar och jag vet inte riktigt vad Teresa gör. Men vi får väl se om vi tar oss ut för att äta middag eller om vi kör på roomservice idag.

Imorgon bär det av hemmåt igen. Skönt att vi har direktflyg denna gång. Och tro det eller ej, men jag har redan packat ihop mina saker :D Jag lär mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0