19 Maj 2011

Igår tittade jag på filmen Gnomeo and Juliet. Så otroligt rolig och mysig film! Bara älskar animerat! Tror jag ska ta och kolla in filmen Rio snart :P

Annars så är det bara bra här. Har inte riktigt vant mig vid att inte ha ngn skola på dagarna, så jag har massa tid nu som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med, vilka problem man har... Idag har det iaf varit full rulle. Var på gymmet i morse och tränade arslet av mig, svetten rann som bara den :P sedan hem och tog hundarna på en promenix, tog en runda som vi inte har tagit förut. Blev en runda på 75min. Rätt så skönt! Sedan slängde jag mig i duschen och sedan iväg för att handla lite mat. Sedan blev det gasen i botten till hundspat. Så nu blir det rena och fina hundar här hemma, eller iaf förhoppningsvis en dag.
Mötte sedan upp Theresa för lunch. mkt trevligt! Tyvärr så är vi rätt så dåliga personer, så vi föll för frestelsen att gå in i mallet, självklart kom vi inte ut tomhänta :( Gash! jag suger verkligen ibland på att hålla mina löften.

Hur som helst, har hämtat upp Alexander nyss och snart bär det av till simträning, ska hämta upp hundarna efter det oxå. Men först nu ska jag se om mina nya inköp var någe bra :P


Lovley!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0