Beach!

Kom hem från en helt underbar helg på beachen! vi var 6 tjejer som klämmde in oss i min bil och så styrde vi mot havet! Lite mer än tre timmar tog det med lite pauser på vägen (MAT!!!) När vi väl kom fram så dumpade vi av all packning och sedan åkte vi iväg till butiken och handlade lite mat, så vi skulle överleva helgen. Sedan hem och korka upp flaskorna :P Full rulle blev det. Inte så mkt alkohol, men jag tror vi inte behövde så mkt, alla var rätt så trötta och kom in i vimsigheten rätt så snabbt! Blev lite UNO spelande, försök till att prata spanska med de spansktalande tjejerna, lite dansande, vissa av oss gjorde sandänglar på beachen, glassätande och resten behåller jag för mig själv :P

Lördagen spenderade vi på beachen. Sola och bada för fulla muggar! Så otroligt skönt! Tog även en promenad på beachen och spanade in lämpliga kandidater. Vi hittade dock bara en... dåligt utbud :( Sedan drog vi till Southport och tittade in den lilla staden, riktigt mysigt. Satte oss på en resaturang vid vattnet med varsin drink i handen :D Sedan åkte vi vidare upp till Willmington för middag. Ååååh så gott det var! Åt på en mexicansk restaurang. MUMS! Sedan for vi hemmåt igen. Väl tillbaka så blev det lite mer drinkar och sedan satte vi oss på verandan med varsin sked/gaffel och en stor bunke med GLASS!!!

Söndagen blev självklart på beachen! Bättra på det sista utav brännan. Och de sista doppen i havet för denna gång. Sedan hem och laga lunch, packa och städa. Drog hemmåt strax efter 5. var lite tröttsamt att köra, menn det gick bra.

Var dock jäkligt trött imorse, så efter att jag lämnat Alexander på skolan så åkte jag hem och sov vidare i 2 timmar, skönt! Men nu har jag iaf vaknat och varit på gymmet och sedan handlat lite mat, så nu är man tillbaka igen :D

Bilder kommer när jag laddat upp dem samt snott lite från alla andra :D Bjuder på en iaf.


I Like it, I like it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0