Hundtricket

Varje gång jag är ute och går med hundarna så är det MINST en person som stannar och säger vilka otroligt fina/söta/vackra osv hundar jag har. Men jag tycker det är lite brist på unga frächa killar som kommer fram.. Kanske för att det är brist på dem i hela USA... Men men jag får nöja mig med alla hemmafruar, gamla tanter och gubbar :P

Igår var det meningen att vi skulle åka iväg på Zipplining med alla au pairer, men självklart är det folks som ska förstöra, så det blidde ju såklart inget.
Åkte iväg och hade picknick med Theresa och hennes värdbarn Holden istället. Hade det riktigt trevligt. Satt i en park och åt pastasallad och kakor och pratade en hel del medans Holden lekte runt på lekplatsen. Sedan åkte vi till våran LCC för att skriva under lite papper (måste göra det vid varje möte) Och så åt vi lite smått och gott där.

I lördags firade vi oxå Theresa, så nästan alla au pairer var där. Riktigt trevligt! Innan firade jag Jim och Maggie här hemma med familjen och åt massa god mat och efterrätt, så jag var lite lagom mätt när jag kom till Theresa. Men lite tårta slank ner ändå :P

Ne nu har jag tänkt att jag ska gå och städa ur min bil lite. Fattar inte att den blir så skitig så jäkla snabbt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0