NEW YORK!

Imorgon vid denna tid befinner jag mig i New York! Ska bli så fruktansvärt roligt att åka dit igen, kan ju inte direkt påstå att jag såg/gjorde mkt när jag var där sist. Så nu ska jag upptäcka och leva loppan för fullt!

Flyger härifrån runt halv två på eftermiddag och kommer fram till New York runt 3. Sedan ska jag försöka hitta till mitt lilla vandrarhem jag ska bo på. Ska sova i ett rum med 7 andra tjejer som jag inte har den blekaste aning om vilka de är, men men, en upplevelse i sig :P

Har dock ett antal personer som jag ska umgås/möta upp där, så det kommer nog att gå fin fint. Perfekt väder ska vi oxå ha! Bara runt 27 grader, bara och bara men det är svalare än de 35 grader vi har här. Ska försöka att inte shoppa så mkt, har varken pengar eller plats i bagaget, så vi får se om jag kan hålla styr på mig själv, något jag då tvivlar på.

Annars har dagen bara varit bra! Promenerade med hundarna först innan jag drog till gymmet, måste gå med dem först nu när det börjar bli så varmt, annars dör de nästan. Körde iaf ett hårt pass på gymmet och det kändes riktigt skönt efteråt! Imorgon är det dags för ett nytt pass med min PT.

Åt lunch med Theresa, alltid lika trevligt! Hämtade upp Alexander från skolan och sedan slappa vid poolen undertiden han hade simlektion. Sedan körde jag en kompis till flygplatsen som oxå ska till New York :D Sedan middag med familjen på cheescake factory och nu sitter jag här ;)

Så nu ska jag ta och börja packa ner mina saker jag hade tänkt mig att ta med, får se hur det går. Har tänkt att bara resa med handbagage, eftersom det kostar runt 30dollar enkel resa att checka in bagaget...

Oh, en sak till. Jag har slutit en deal med djävulen... Får se hur detta kommer att gå.. Har tagit mig vatten över huvudet så otrologt mkt nu, inte bra... Mer säger jag inte, så sug på den :P



Tomorrow!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0