Punkter

Här får ni en sammanfattning av min helg. Allt jag orkar skriva för tillfället.

Fredagen

 - Promenerade med hundarna
 - Gymmade på gymmet med min PT
 - Gjorde Mattias sällskap, samt åt lunch med honom och Daniel
 - Fikade med Nelson och Alexander
 - Var ute och sprang i 45 min med Max
 - Var på bio med Theresa och såg Something borrowed. Riktigt bra och rolig film!

Lördag

 - Sovmorgon till 9 =)
 - Skypade med Andrea <3
 - Hämtade upp Ulrika
 - Låg och jäste vid poolen på country cluben
 - Bakade en jorsdgubbstårta
 - Åt middag med Ulrikas värdfamilj samt fira hennes födelsedag
 - Spelade kort och drack drinkar. JAG VANN!

Söndag

 - Vakna upp hos Ulrika runt 10 halv 11
 - Såg en Possum, som sedan blev skuten
 - Åkte och tittade på Alexanders piano uppträdande, han var så duktig!
 - Åkte hem och tog mig en löparrunda tillsammans med Max :P
 - Åkte och "för firade" Theresa hemma hos henne med lite fika
 - Hem och gjorde blackboard quizet för tyskan. Så nu är jag helt klart med den kursen!
 - SÄNGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0