Skepp-o-hoj!

Haha nu är jag sådär seg på att blogga igen :P Måste bli lite bättring på det. kommer på massor att skriva, och sedan när det är dags att sätta sig här så... TOMT! Men men jag får göra mitt bästa på att komma på vad jag gjort :P

Har nästintill haft mardrömmar de två senaste nätterna, vilket är ovanligt. Kan kanske bero på boken jag precis läst klart. Rätt so obehaglig, men fy fan vad bra! The Guardian av Nicholas Sparks Riktigt bra! rekomenderas starkt!

Idag har jag även gjort något jag aldrig har gjort tidigare! Jag har sprungit en hel mil! jäkligt bra för att vara mig! Om jag inte vore så fruktansvärt envis så skulle det aldrig ha funkat! Hann precis in under timman oxå. Fy fan vad bra jag är! Haha. Får se om jag gör om det igen. Konstigt nog så kändes de sista 5km mkt lättare än de första, konstigt.

Ikväll blir det iaf födelsedagsfirande hos Theresa. Middag och VIN! lovley! Ska möta upp henne strax för lunch oxå. Trevligt trevligt.

Var även och hämtade mina betyg på skolan igår, så jag kan visa dem för min LCC så jag får tillbaka min deposition i slutet av mitt år här!

Ne nu måste jag fixa mig, så jag inte kommer försent!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0