Valborg, Helg, Shoppingförbud, Minigolf, Polis-stopp....

Ja det var ju tydligen Valborg i helgen. Såg dock inte så många brasor här. Ärligt talat så såg jag inte någon! Konstigt, undar hur det kommer sig :P

I Fredags åkte jag och hämtade upp Ulrika hemma hos henne. Alexander och hennes barn lekte ett lite tag, medans vi satt nere vid deras damm och pratade och hade det trevligt.
Sedan åkte vi iväg för att hämta upp Daniles andra kompis som kom på besök hit till staterna. Skylten hade vi med oss såklart. Dock är vi inte de bästa med att komma i tid alla gånger, så det gick fort imellan filerna och lite mer eller mindre olagliga hastigheter, men vi kom fram iaf och det slutatde med att vi fick vänta x antal minuter :P

Sedan drog vi och åt lite sushi, gott! Sedan drog jag och Ulrika hem till mig, där satte vi oss i min säng med varsin skål med glass och tittade på film, mysigt!

Lördagen tillbringade vi först vid Southpoint, duktig var jag och inte handlade ngt förutom lunch. Sedan var det dags att åka till flygplatsen igen och hämta upp Ulrikas familj denna gång :D Körde dem sedan till biluthyrningen, tog bara två varv runt flygplatsen först.

Sedan stack jag iväg med Daniel och Mattias. Först satt vi på en uteservering och drack varsin öl, sedan drog vi iväg och spelade lite minigolf. OCH JAG VANN!!! woho! Daniel var inte så glad över det...

Sen blev det lite matinhandling. Lagade mat åt grabbarna hemma hos Daniel och sen satt vi bara och slappa och drack lite öl.

Idag blev det frukost på Crackel Barrel, sedan drog vi till Tanger och shoppade lite och mötte upp Ulrika och hennes familj. Lovat mig själv att inte shoppa ngt, men kom hem med en väska från DKNY, såååå snygg! 48dollar istället för 145, helt ok ;)

Åt tre rätters med killarna innan de drog iväg på innerbandy träning/match. och tanken är väl att jag ska plugga lite nu inför mina prov i veckan. Men jag orkar verkligen inte, lat Jenny!


woho vann med hela 6-9 poäng över killarna!


Ulrika, Mattias, jag och våran superfina skylt!


Haha, kom ju på att  jag glömde att skriva att jag blev stoppad av polisen igår påväg hem till Daniel! Så sjukt skoj, visste ju att jag inte hade gjort ngt olagligt så jag var inte ett dugg nervös när han kom knatandes mot min bil med handen på pikadollen, välkommnade honom med ett stort leende :D
Var tydligen skattemärket på bilen som var lite gammalt. Oups. Men jag fick inga böter eller ngt, men en roligt upplevelse. Aldrig blivit stoppad av polisen förut, inte ens i Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0