Varför, VARFÖR?

Ska jag ha så jävla svårt att hålla löften till mig själv? Ska det vara så himla svårt, nä man tycker inte det. Men sen så bryter man dem om och om igen. Ett utav alla mina löften som jag försöker ge mig själv är bland annat att shoppa MINDRE! Försöka spara på pengarna och inte bara låta dem glida ur fingrarna. Men jag hittar alltid bortförklaringar, men det är ju på rea, men bara ett till, måste muntras upp, nä ska unna mig saker! osv... Suck, inge bra på det här. Kanske ska be Teresa att inte beta mig någon lön på ett tag. Så jag inte kan spendera dem.

Idag efter att jag först gick upp kl06.00 för att promenera med hundarna och sedan köra Alexander till skolan och köra ett pass på gymmet med min PT. Så åkte jag och hämtade upp Mattias, Daniels kompis som är här på besök. Vi åkte vidare till Tanger outlet och skulle köpa kläderna som vi inte kunde betala i helgen (problem med kassa systemet...) Men självklart blev det lite mer på lite andra butiker oxå. Sedan när vi var klara där så drog vi till Southpoint.
Min tanke var ju att det var han som skulle shoppa och inte jag, men jag tror jag slog honomm rätt så bra :P Dock blev hans nog dyrare! Älskar reorna här i USA! Nästan allt som jag köpte var på rean, eller när jag tänker efter så var allt på rean! Lovley!

Handlade 3 toppar, 3 t-shirts, 2 linnen, 1 tjocktröja, 1 cardigan och 1 par chinos från Banana Republic, Tommy Hillfiger, Gap och Aéropostal. Till en kostnad på totalt 129 dollar, typ 800 svenska kronor. Allt hade innan prisnersättningen kostat 422 dollar! Man kan nästan säga att jag fyndade :P

Ne nu ska jag åka iväg och äta middag med familjen, sen ska jag möta upp Theresa för våran vecko-kaffe. Har inte blivit ngn på ett tag nu eftersom hennes familj har varit här och hälsat på.

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0