Det är över nu!

Idag hade jag mitt sista träningspass med min PT!!!! Sååå tråkigt! Kan inte fatta att alla mina sessions redan är över?!?! Hur ska jag överleva?
Men det kommer nog gå bra. Hon har ju som sagt sagt att vi ska träna tillsammans minst en gång i veckan iaf, utan att jagska behöva betala en massa. Så det känns super!

Annars har dagen rullat på, lite väl fort kanske... Skolan gick bra idag. Fick självklart massa uppgifter att göra under helgen. Ser verkligen fram emot då min kurs är slut! Bara en månad kvar nu! :D

Ne, nu ska jag iväg och möta upp Theresa och Gabbie. Ska göra av med alla mina super kuponger på Victoria secret. Älskar när man får massa gratis därifrån!

Imorgon bitt drar jag och Thersa iväg på våran lilla weekend-trip! Ska bli riktigt najs! Såg även att det är stor gratis frukost på hotellet som vi ska bo på! Och de har pool! Så ska man ta och packa ner bikinin kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0