Hemlängtan...

Igår var det första gången som jag kände att jag längtade hem! Inge direkt allvarligt, men det skulle varit jävligt skönt om jag hade varit hemma i Sverige med familj och vänner igår!
Hade väl en sådan där dag så mer går neråt, än uppåt...

Var ute på en prommenad i nästan 2,5 timma och försökte rensa huvudet lite. Några funderingar fick jag svar på, men andra förblir suddiga. Men skönt var det! Musik i öronen på högsta volym, strålande sol och klarblå himmel och runt 15-18 grader! Gjorde även ett stopp på Starbucks. Satt ute i solen med en kaffe i handen i nästan en timma och bara hade lite egen Jenny-tid, innan det var dags att knata hemmåt igen.

Städade och donade här hemma och fixade lite saker. Sedan kom Theresa över och vi tittade på en film och snackade massor. Sedan kom även Gabbie förbi. Tittade klart på filmen, sedan fixade jag middag och så förflyttade vi oss upp till mitt rum, där vi bara hängde och snackade en massa. Riktigt trevligt. Kännde att jag var tvungen att få ur mig lite av min irritation oxå :P

Ska strax ut på en liten promenad, se om jag kan lösa fler av mina problem, tar nog med mig ena hunden Max oxå, orkar inte ta me mig den andra, han går på mina nerver just nu, och det är det sista jag behöver.

Sen ska jag ta och möta upp en ny tjej från Danmark för en kaffe. hon verkar riktigt trevlig så vi hoppad på det.


Sakna! <3


Saknar! <3


Saknar! <3


Saknar ALLA er där hemma!!!! Men snart ses vi igen :D


Kommentarer
Postat av: Fia

Snart, snart, snart ses vi <3

2011-11-06 @ 20:28:30
Postat av: Mamsen

Snart gumman! Längtar också jättemkt efter dig, tur att du var hem en sväng i somras. Klipper mitt måttband varje lördag = ) <3

2011-11-07 @ 15:55:34
Postat av: Andrea

Saknar dig med mitt hjarta <3

2011-11-13 @ 00:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0