Vad gör jag för fel?

Tycker att jag tränar mest hela tiden, försöker verkligen tänka på vad det jag trycker i mig osv. Men händer det ngt? NEJ! Varför! Märker självklart av att jag blir starkare och mår lite bättre och så, men storleksmässigt så känns det som jag står kvar på samma ruta som jag stog på för ett år sedan, när jag började med min träning.

Folk sa alltid i början när jag klagade att inget hände, att jag var tvungen att vänta ngr månader innan jag skulle se ngt resultat. Men nu har det gått ETT ÅR! och det är ingen större skilnad? Är jag ett av dessa människor som bara inte kan bli mindre?!?! HATE IT!

Min tränare förstår sig inte riktigt heller på det. Hon har bett mig att skriva en matblogg på allt jag äter osv, och hon tycker att allt ser bra ut. Hon sa till och med att hon önskade att fler människor åt som jag! Men ändå så händer inget!

Är att lägga sig under kniven min ända utväg?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ge inte upp!!! Har du verkligen skrivit upp allt du äter. Hur har du det med ämnesomsättningen? <3

2011-11-10 @ 19:52:40
Postat av: Jenny

Verkar som om att jag inte ens har någon ämnesomsättning :( ja jag skriver upp ALLT jag äter...

2011-11-11 @ 00:17:03
URL: http://jennynorrby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0