Orkeslös

Sitter här hemma och har precis kommit upp ur badkaret. Min motivation är nere på noll, eller minus om det nu går. Hade tänkt att jag skulle åka till gymmet efter att jag vart ute med hundarna, men jag orkade verkligen inte. Däckade i soffan istället framför tv;n sedan blev det ett varmt bad för att försöka få upp kroppstemperaturen lite. Vet inte vad som har hänt riktigt? Kanske slet ut mig lite väl mkt igår när jag var ute och sprang mina 16miles. Var rätt så segt att springa, tog mig 3 timmar att komma runt. Känndes skönt efteråt, men just nu är jag död!

Ska försöka att få klart min läxa som jag har tills imorgon, sedan ner och äta lite lunch innan det är dags att hämta upp Alexander.

Blidde ingen tripp till Winston-Salem i helgen heller. Theresa var tvungen att jobba, så jag och Gabbie åkte runt och shoppade lite träningskläder. Så nu har jag ett sådant där fint vätske-bälte som jag har på mig när jag är ute och göra ina långlöpningar :P Kvällen spenderades sedan hemma hos Theresa, jag stod för maten och de för efterrätten. Mkt trevlig dag/kväll blev det iaf.

Ne fixa läxan var det ja, innan jag tappar motivationen helt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0