Nu jävlar!

Idag har jag varit riktigt hurtig måste jag säga :D Se om jag forsätter vara lika hurtig resten av veckan.

Efter att jag lämnat av Alexander på skolan så åkte jag iväg till motionsspåret som jag brukar springa i. Förbättrade min tid med nästan hela 4 minuter! Woho! Sedan åkte jag hem och vilade upp mig lite innan det var dags att dra till gymmet och köra ett yoga pass. Riktigt roligt. Ska försöka klämma in ett varje vecka.

Efter lunch drog jag även med hundarna up på en rask promenad, lite varmt ute, men det gick :P

Tycker för övrigt att det kan bli höst nu! Är lite små trött på denna värme! Trodde aldrig att jag skulle säga det, men men. Vill kunna gå runt i jeans och tjocktröjor och bara mysa med en varm kopp kaffe i handen! Lovley! Men det ser ut att bli en sådan dag på fredag, då ska vi tydligen bara få 17 grader. Kommer bli en stor skillnad mot de 30-33 grader vi har nu.

Ne nu ska jag krypa ner i sängen och titta på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0