Öhhhhh

Idag har det varit en seg dag men samtidigt inte. Åkte iväg till ena motionsspåret idag efter att jag lämnat av Alexander och sprang min runda, men fy fan vad det tog emot i benen, men jag kom runt iaf, inte på den snabbaste tiden direkt, men det får gå :P

Yoga-passet var desto skönare, skönt att få stretcha ut kroppen och göra lite annat för omväxling. Men mina ben är fortfarande stela och ömma :( Får se hur det går att träna imorgon.

Gjort klart min hemtenta nu oxå. Får se hur det blir. Fick inte ihop allt, men det ska nog gå. Håller tummarna.

På kvällen nu så har jag och Teresa pratat om lite förändringar här hemma om det mesta. Tror det kommer att blir riktigt bra :D

Ne seg som jag är så ska jag skalla kudden nu iaf.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0