Onsdag

Imorse kunde jag knappt röra mig när jag skulle gå upp ur sängen, säger bara en sak, träningsvärk! Men det var bara att bita ihop och dra till gymmet efter att jag lämnat av Alexander. Tack och lov så körde vi bara i 30minuter, men hon var inte nådig under de minuterna mot mig vill jag lova.

Mötte upp Gabbie för en fika efteråt, tog cykeln ner :D Riktigt skönt! Ska nog börja använda den som transportmedel nu när det inte är allt för varmt ute!
Tog sedan en promenad med hundarna. Och ibland blir jag bra för galen på dem, ena hunden, Ollie, beter sig som värsta primadonnan ibland. Har såååå stor lust att bara skita i att motionera den hunden. Han kan gott sitta hemma i sin ensamhet! Låter elakt, MEN JAG ORKAR INTE MED HONOM!

Hur som helst, efter att jag plockat upp Alexander och vi gjort klart alla hans läxor så åkte vi hela familjen och åt sushi, såååå gott! Servitören bjöd oss även på en lite efterrätt efteråt, Thai-munkar, sååå goda men sååå onyttiga, blir lite mer träning imorgon med andra ord :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0