Rolig lördag

Gissa vad jag har gjort denna lördag? Jo suttit hemma i min ensamhet och PLUGGAT! Så roligt liv har man som au pair! Nä men det handlar väl mer om prioteringar... Kände att jag var ju tvungen att plugga och göra klart alla mina läxor, så i stället för att springa runt i affärer och handla massa, så kunde jag lika görna vara hemma och fixa klart detta och sedan hitta på roliga saker :D

Har även hunnit att vara på gymmet idag oxå. Så lite nyttig har jag varit. Kommit utanför dörrarna iaf en gång idag :D

Men nu ska jag bara fixa med det sista och städa upp lite på mitt rum, så ska jag möta upp några kompisar sen :D Och så behöver jag inte tänka mer på skolan förrens på tisdag då vi förmodligen får nästa läxa. Känns skönt att för en gångs skull inte sitta i sista minuten och ha ångest över att man inte gjorde klart det tidigare. Se, man kan lära gamla hundar att sitta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0