600 dagar i staterna = min andra halv-mara!

I lördags har jag varit här i hela 600 dagar! Lämpligt nog så skulle jagäven springa mitt andra halv-maraton lopp :)
Gick upp klockan 4 på morgonen för att göra mig iordning. Halv fem kom kat och hämtade upp mig och vi styrde den lilla röd upp mot Universial studios. Betydligt smidigare att ta sig upp dit på morgonen jämfört med hur det var kvällen innan, 35 minuter blev 2 timmar istället, men jag säger som Kat, vad är LA utan all dess trafik?

Hur som helst, vi kom dit i tid och vi hittade parkering. Gick upp mot starten där vi även mötte upp min fd tränare, oxå vid namn Kat ;) Så mot startlinjen! hade lite problem med att stoppa ner telefonen i en ficka på mina byxor så jag tappade bort båda två precis vid starten... Men men hade ju min musik iaf. Sen var det bara att sprina de där 13.1 milesen...

Sista två milsen (ca3km) bestod av en grym uppförsbacke... inge roligt alls, ni som känner till tingshusbacken i Gnesta, tänk er den, fast 3km... Men jag sprang hela loppet! Kom in på en tid på2timmar och 20min. Nöjd!

Glömde ju självklart att tejpa mina knän så de värkte lite, men inte så mkt som jag trodde. Fick iaf min fina medalj :D

Sov lite efter det att vi kom hem och sedan vid 4 så åkte vi över till våran kompis Anika som fyllde år, massa god mat och tårta!

Igår slappade jag och Kat på stranden, spelade ingen roll att jag smorde in ryggen med solskydd 50, man kan likt förbannat steka ägg på min rygg idag. Så inge solande på stranden idag inte...
På kvällen slappade vi hemma hos Kat i deras biorum och tittade på 2 harry Potter filmer och bara slappade :)

sist men inte minst... IDAG KOMMER THERESA HIT!!!!!!! Yey ska bli sååååå SKOJ!!!!!


Jag, Kat och Kat innan loppet


Min fin-fina medlaj :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min duktiga tjej! <3 <3 <3

2012-04-10 @ 13:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0