Reesa is here!!!!

Nu är Theresa här! helt sjukt! Men helt  underbart samtidigt! Plockade upp henne från flygplatsen i måndags kväll. Blev lite snabb guidening av området från bilen innan vi åkte hem. Satta och snackade och tog igen massor! Var ledig på tisdagen, eller hjälpte till på morgonen men sedan var jag ledig! Mötte upp Kat på Starbucks för en liten fika och sedan knatade vi över till farmers market och inhandlade diverse saker min värdmamma behövde.
Efter det blev det en 18miles cykel tur över till Venice. Åt middag på min favorit resaturang, sååå gott! Och Theresa kunde inte mer än hålla me :) Knatade runt vid Venice kanal och sedan blev det cykel hem igen. Slappade lite hemma innan vi begav oss ut för att titta på solnedgången och en liten promenad bort till pieren.

Idag har jag jobbat lite så vi har inte gjort så mkt. Hann med att fixa varsin pedikyr nu på eftermiddagen iaf. bara 12 dollar, helt ok :)

Ikväll blir det biokväll hemma hos Kat, Najs!

Ne nu ska jag vara social :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0