Sista gången i Mammoth

Sista dagen i Mammoth. Imorgon åker vi tillbaka hem. Har varit en härlig vecka här uppe, även fast det inte blivit någon utförsåkning för min del, men några löparrundor istället :P

Idag blev det dock bara en promenad, min knän håller på att svika mig och vill inte riskera för mkt innan loppet på lördag. Och sedan är det lite kallare i dag och typ storm... Känner inget direkt sug att springa då :P

Tittat klart på alla avsnitt av "how I met your mother" nu, så nu kanj ag äntligen börja med min bok - the Hungergames :) Hoppas att den är lika bra om inte bättre som alla säger!

Ne, dags att dra sig bort mot backen och plocka upp alla :)

Har för övrigt varit här i Kalifornien i 3 månader nu, om 2 månader så träffar jag äntligen min älskade familj igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0