En vecka i Cali!

Nu har jag varit hos min nya familj i en vecka och jag trivs riktigt bra. Träffade lite nya månniskor i helgen och i måndags så nu ska man nog kunna bygga upp ett vänskapskrets här oxå :) Lite jobbigt att vi alla jobbar olika tider bara, så det blir lite svårt att ses på veckodagarna. Men det blir nog bra :)

Familjen är jätte gulliga, barnen är hur söta som helst och man känner sig verkligen uppskattad här! Riktigt skönt.

Hade även vårat lilla möte med vår LCC igår och hon gick igenom det gamla vanliga, regler osv.. Fick iaf reda på att mina 2 extra credits som jag tog mitt första år räknas detta år me! Så jag behöver bara ta en credit till vilket är 12 timmar! Tjoho! Så nu håller jag tummarna att min familj låter mig ta den kurs jag vill, den är både billig och är på 12 timmar! Perfekt enligt mig :)

Annars så gör jag inte så mkt för tillfället, försöker springa/gå varje dag, då jag inte fixat något medlemskap på något gym än, men jag måste göra det snart, börjar känna av i mina behinnor att de inte är så glada att jag springer på hårt underlag varje dag... Men det är rätt så najs att springa längst stranden måste jag säga.

På fredag ska vi dessutom åka upp till Mammoth Lake för att åka lite skidor, eller de ska åka, jag ska bara chilla och passa lite barn :P Kanske åker någe nästa gång vi åker upp, men just nu gäller det att hålla hårt i pengarna.

Ne, nu ska jag ta och fixa mig lite innan det är dags att hämta upp lill tjejen från skolan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0