Universal Studios

Idag åkte jag med Kat och Sabina till Universal Studios här i Hollywood. Köpte mig ett årskort så nu kan jag åka dit hur mkt jag vill under detta år :P

Vi träffade på massa "kändisar" åkte lite attraktioner och tog även den guidade turen runt alla inspelnings studior och scener. Tyvärr var dock Wisteria Lane stängt idag, pga att det höll på att spela in nya avsnitt.. Tycker de kunde ha släppt in oss iaf! Men men har ju som sagt årskort, så det blir att hoppas på bättre lycka nästa gång.

Var iaf en mkt trevlig dag. Kom hem hit runt halv fyra och då var det bara att sätta igång med att jobba. Jobbade fram tills 8:45 nu ikväll. Så det blev några timmar.
Nu så är det mest slappande som vanligt. Ska gå och sova strax och ladda inför en ny dag imorgon!

Natti! (eller god morgon för er i Sverige)


Universal Studios


Krusty land


Del av "mord med inga visor"


Det lilla vi fick se av Wisteria Lane :(


Shrek! En av alla "kändisar" :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0