Hemlängtan eller bara saknad?

De senaste dagarna så har jag börjat längta hem till Sverige. Inte så mkt hemlängtan precis, men längtan och saknad efter alla underbara människor. Tror att de kan ha med våren att göra. Vill oxå sitta ute och njuta av vår solen och bara umgås med alla härliga människor.
Vi har ju liksom ingen vår här. Idag tex, är det 26 grader ute, mer sommar. Och vi har sånna dagar ofta, så jag får inte ens dåligt samvete att jag inte gått ut än, fast jag börjar jobba om 2 timmar. Kommer ju vara likadant imorgon, och dagen efter det och den efter det osv....
Börjar inse att jag uppskattar Sveriges alla 4 årstider mer och mer (även fast vintern borde vara liiite kortare, och sommaren liiiite längre).

Saknar även ridnigen sjukt mkt! Vill ut till stallet och mys med en liten häst, ut och rida och bara njuta!

Börjar även få lite panik över vad jag ska göra när jag väl kommer tillbaka. Måste hitta ett jobb till att börja med, någon som har något förslag???

Ska bli skoj iaf att min kompis från North Carolina kommer över om ca en måndad, sedan är det bara lite mer än en månad efter det osm min underbara älskade familj kommer över och sen är jag i Sverige igen. Tiden kommer gå sjukt snabbt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du kommer bli sååå omhändertagen när du kommer hem,och jobb löser sig alltid! Längtar massa efter dig!

2012-03-03 @ 23:11:52
URL: http://honungens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0