Redan fredag?

Förvånar mig lika mkt varje fredag, har en hel vecka redan gått? Dagarna bara springer iväg!

Förra helgen åkte jag, Kat och Sandy till San Diego. Vi åkte härifrån på lördag morgonen, eftersom jag var tvungen att jobba lite först. Vi gjorde ett stopp på ett outlet, jag vet att jag inte ska shoppa, men jag har en "saker som jag ska köpa" lista, saker som jag försöker spara till. Självklart hade de inget av det på outleten :( Stor besvikelse!

Åkte sedan och hämtade upp all information och våra goodiebags för loppen som vi skulle springa på söndagen. Man fick en fin vindjacka och massa choklad :P
Sedan körde vi ner mot Mexico :) Men vi stannade på rätt sida av gränsen, har hört mindre trevliga saker om vad som kan hända på andra sidan... Så det säkra före det osäkra :P

Sedan lite mer shopping (hittade dock bara strumpor...) Sedan tillbaka in till SD och checka in på vårat vandrarhem. Mkt trevligt måste jag säga. Sen mötte vi upp tre andra svenskor, Jula, Isabelle och Frida. De hade sin travel-month och var nere i SD samtidigt som vi.

Efter middagen så gick jag, Kat och Sandy tillbaka till vandrarhemmet, där blev det fri öl och jello-shots. Sedan drog vi ut med massa andra till en klubb, betalade 4 dollari inträde och fick en öl som tack :)
Blev en vild utekväll, dansade som en tok och hade det så sjukt jävla roligt! Helt underbart gäng som vi hamnade me!
Forsatte festa på vandrarhemmet efter att klubbarna stängt.
halv fyra på morgonen var det dags för sängen, för att sedan gå upp igen vid 6 för att springa vårat lopp. Fick en hyffsad tid även fast jag fortfarande var full/bakis.

Hann även med zoot och middag på Ikea innan det var dags att köra hemi spöregn.

Vecka har varit som vanligt. jobb och gym. Idag åker vi upp till Mammoth. Blir där i en vecka, sedan hem igen och nästa lördag har jag mitt halv-maraton lopp. Hur ska det gå?


The Champions!


Panda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0