Scrapbooking!

Japp,nu har jag äntligen kommit igång med min scrapbooking :) Framkallade de sista bilderna idag (för nu iaf...) Och sedan var det bara att börja gå lös med saxen! Än så länge så har jag kommit till 13 sidor, men fler lär det bli och desto fler timmar, men sjukt kul är det iaf!

Kat var över här och försökte organisera sin scrapbook hon me. Blev en snabb runda till Michaels för att köpa lite mer scrapbooking material :)
Kayla kom även hon in på mitt rum och försökte underhålla oss undertiden vi försökte klura ut hur vi skulle lägga upp alla bilder osv :P

På kvällen så mötte vi upp Anika, Sandy och Nina för lite middag. Det är Ninas sista dag här i staterna, imorgon åker hon tillbaka till Tyskland. Kommer kännas sjukt då jag har min sista dag här. Kan inte riktigt förstå hur snabbt allt går, vi är redan inne på sista delen av mars!

Men jag har fortfarande massa roligt att se fram emot! Först så blir det San Diego i helgen! Längtar redan :)

Men först nu - sängen :)

Kommentarer
Postat av: maria

Jenny,jag håller hyllan åt dig :)

2012-03-19 @ 16:15:01
URL: http://honungens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0