Vandring

Idag har jag varit ute och vandrat med Kat, Sandy och Anika. Vi åkte upp till Malibu bergen på morgonen, eller det tog oss ett litet tag att komma dit. Började vandra runt 10 tiden, så det var fortfarande ok :)

Superfina vandringsspår var det och det gick både upp och ner, över bäck och sten... Kom iaf fram till vårat mål efter ca två timmars vandranade. Toppen på ett berg med sjukt fin utsikt, så där åt vi våran lunch och mötte upp Sandys kompisar, innan det var dags at vandra tillbaka.

Tack och lov så såg vi inga skallerormar, var dock livrädd varje gång jag hörde något i buskarna... Men trots det så ser jag ifram emot nästa vandring!

Efter det blev det tidig middag på en restaurang längst vägen. Supergos fish and chips blev det. Kanske inte det nyttigaste, men efter all vandring så :P

Ne nu blir det sängen, ser fram emot att ha sovmorgon imorgon. Efterlängtad!


Tjejerna uppe i bergen


Lite utsikt


Kommentarer
Postat av: Mami

Skallerormar = ( och dit ska du ha mig, help!

2012-03-20 @ 10:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0