Mobbning och blåbärsplockning

Mmm ok nu ser jag det säger jag det en gång för alla! Jag säger inte fel det är alla andra som säger det! Ex-vis, det heter böt, inte bytte. Skärde inte skar mm Så det så, ha! ;) Nä men skämt å sido, har bara vant mig vid att säga det, kommer liksom bättre än att säga på det "rätta" sättet...

Och som sagt var ingen grönan idag inte, trots att det var perfekt väder för att vara där! men men ingen lyssnar på mig nej nej inte det inte...

Aja fick vara ute på landet och träffa mamma, pappa och morfar, och det var skoj, längesen man var där, bara jobb jobb jobb hela tiden... var uppe i skogen och plockade blåbär tog ju evigheter, måste var nån där och rensat varje centimeter av skogen på blåbär illa......

Nä nu ska här ätas, mm hungrig... blåbärspajjjjj :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0