Snart så...

mm nu är det inte långt kvar tills jag åker till Grakland, har lite delade känslor med att åka dit, men det blir nog bra när jag väl kommer dit... kollade vädret nu, är runt 30grader där nere, rätt så skönt, så nu är det bara hoppas att jag blir lite brun oxå, inge skoj att komma hem och blek som man redan är... illa....

Mmm annars då. inte mkt, jobbar och jobbar, fick mitt nya schema nu och det var inget att ropa hej över, fan kommer ju inte att få jobba någe och det vill säja jag kommer inte att få någon lön, eller lite får jag ju, men inte tillräckligt, fan!!!!

Lite roligare saker nu då. i söndasg var vi ute och fiskade igen, och jag fick massa fisk, bara småttingar dock så det var bara tillbax i vattnet med dom, typiskt, får prova lyckan igen när jag kommer hem rån grekland...

fan har ångest över resan, vet inte vad man ska ta med sig, vet inte vad man ska ha på sig på bröloppet, vill inte visa mig i bikini, kommer bli jobbigt... men men med en påse över huvudet så löser sig nog allt...

nä äta lite lunch och sen iväg till jobbet.... vill inte vill vara hemma och fixa, men icke sa nicke.... suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0