Tjejkväll på en måndag

Satt hemma igår kväll och hade sådär lagom skoj, killen var och jobbade på gymmet, så det var bara jag och katterna...

Men rätt som det är så ringer pillan och emma dyker upp på msn. de ville tydligen spela lite monopol, ok, så jag gick över.

Det var jag, pillan, emma, helene och syrran, plus en skål med chips, lite muffins, lite bilar, lite cola och så vin =) helt perfekt! spelet gick bra tille n början men sen gick det nerför! jag var andra man ut och det gillade inte mina "hata att förlora - känslor" ne inte förlorar typen inte... men men lite skönt var det för då kunde jag gå hem, hade ju tänkt att gå och lägga mig tidigt igår efterom jag var så trött, men monopol tar ju sina timmar att spela.

Så tjejer vad hittar vi på nästa måndagskväll? tror jag är ledig då oxå! ; )

Kommentarer
Postat av: Emma

Hey babe. Nästa måndag kör vi TP!? haha! Kram/Emma

2007-11-20 @ 22:47:39
URL: http://emmathorsteinsdottir.wordpress.com
Postat av: Cissi

Låter som en jätte bra måndag!! =)

2007-11-21 @ 05:23:47
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se
Postat av: Heléne

Hemma hos mig kan vi vara!

2007-11-21 @ 11:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0